Wyniki pracy klinicznej anestezjologów Sport-Kliniki

/, Wydarzenia, Zabiegi/Wyniki pracy klinicznej anestezjologów Sport-Kliniki

Wyniki pracy klinicznej anestezjologów Sport-Kliniki

2018-08-20T12:41:53+00:00czwartek. 25 Wrzesień, 2014|

Podczas ostatniego XVIII Międzynarodowego Zjazdu Polskiego Towarzystwa Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wiśle, który odbywał się w dniach 10-13 września 2014 roku, anestezjolodzy ze Sport-Kliniki zaprezentowali w trakcie sesji plakatowej swoją pracę kliniczną zatytułowaną: „Porównanie skuteczności blokady splotu ramiennego z dostępu pomiędzy mięśniami pochyłymi przy użyciu obrazowania ultrasonograficznego i/ lub zastosowaniu stymulacji nerwowo-mięśniowej”.

Wyniki tej pracy podkreślają zalety stosowanej od lat w Sport-Klinice metody znieczuleń regionalnych w zabiegach na stawie barkowym, wykonywanych przy pomocy USG. Dzięki doświadczeniu naszych anestezjologów pacjenci operowani w Klinice mają możliwość skorzystania z najnowocześniejszych sposobów znieczuleń. Kontynuacja leczenia przeciwbólowego w okresie pierwszej doby po zabiegu operacyjnym eliminuje ból i przyczynia się do zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa pacjenta.

Pozwoliło to przyznać naszemu szpitalowi tytuł „Szpitala bez Bólu” podnosząc jakość oferowanych przez Sport-Klinikę usług medycznych. Dowodem zadowolenia i wysokiej satysfakcji pacjentów są przeprowadzane ankiety i listy z podziękowaniami. Operowana pacjentka z Niżniego Nowgorada: „Dziękuję całemu personelowi Sport-Kliniki za uratowanie mojej ręki. Byłam operowana w wielu szpitalach, ale żadnego nie można porównać ze Sport-Kliniką. Nie dość, że skutecznie mnie wyleczyliście, to jeszcze dzięki waszym anestezjologom BEZBOLEŚNIE. Dziękuję”.